Thursday, February 5, 2009

blä


tänkte skriva igår, men hade inte tid. iallafall så är jag halvt överlycklig och halvt dödsolycklig. så vet inte vad jag är riktigt, lite medel kanske? jag ha tänkt lite för mkt idag, alltså blir de nog inte super glatt inlägg.
vi hade iaf nationellt prov i svenska idag, uppsatsen. blev klar på en timme. jag tror de ska gå bra :) hade med mig rätt mkt fika xD 2 mackor,en kakburk(till andra också), en dricka och choklad. men då håller man iaf humöret uppe under provet ^^ även om jag inte brukar äta när jag är olycklig eller lycklig så blir de alltid bättre när man äter. men som sagt äter inte när jag är lycklig eller olycklig, de går bara inte xD haha.
den stora anledningen till att denna dagen inte blev så värst jätte happy är troligtvis pga det blev ett "farväl" till en speciell person igår. men jag ska överleva riktigt bra har jag bestämt :) efter nationella drog jag,sara,frida och myy hem tll sara och åt stuvade makaroner, gott. sen så gick jag hem , eller hem och hem. jag gick och satte mig ute nånstans och tänkte, med musik i öronen, riktigt mysigt :)
men nu är jag iaf hemma, har precis kollat igenom gamla bilder från när jag va liten, saknar den tiden så jävla mkt.
nu ska jag kolla på "A walk to remember" och mysa framför tvn.

No comments: