Saturday, January 31, 2009

back on track!


japp, jag har inte varit aktiv, men jag har faktiskt varit sjuk. okej inte hela tiden bara en vecka men ändå. har man slutat skriva i en vecka så kan de faktiskt vara svårt att börja igen xD men iaf så har de inte hänt så värst mkt. eller jo de har ju igentligen gjort de men inget som jag tänker ta upp här.
jag klippte mig igår, jag personligen tycker att de blev för kort, men de verkar ingen annan hålla med mig om.
igår då så hade jag tänkt att jag skulle träffa Robin, men så blev de inte av någon väldigt konstig och okänd anledning. men jag är glad ändå, kvällen blev räddad av bland annat jakob som alltid får upp mitt humör :)
juste, det har också blivit bestämt att jag och sara ska åka till Göteborg på lördag till söndag :) vi ska sova på hotel, shopa, gå på bio, äta på resturang och ha de bäst :D jag längtar ihjäl! det är ju så nära nu :)
annars så lever mitt liv vidare utan problem just nu. detta året har varit bäst hittils, hoppas bara de fortsätter så :)
ja nu har jag inte mkt mer att säga, men vi hörs kanske ikväll om ni har tur ;)

No comments: