Sunday, January 11, 2009

avokado+kiwi+sara?


så vi hörs igen, helt otroligt ju ;)
iaf idag har jag sovit till halv 1, ja jag är riktigt seg på morgonen som vanligt (a)
ich jag har jobbat idag, blev lite sent men ändå, jag gjorde de :D men jag fick lite sällskap av sara persson om ni vet vem de är, hon är as cool, och riktigt jävla sexig. tog ungefär 1 timme och 20 minuter har jag för mig nöten medelade mig :) efter de drog vi hem till mig och jag käkade.

sedan vidare till sara. och nu sitter vi här och nördar och har precis ätit avokado, kiwi och te.

sara tog även en apelsin, och så ser man henne sitta och klippa i apelsinen?!:O vad har människan för problem igentligen? xD men vi älskar henne ändå ;)

om någon nu ville veta så ska jag faktiskt gå hem från skolan kl 13:00 imon, för jag ska till tandläkaren och spänna min tandställning som jag är såå kär i, not :))) sen ska jag nog träffa robin kanske, får väl se hur de blir med de.

men aja, so long sötnos :)))<3

No comments: