Monday, January 12, 2009

no more tandställning!


yeeees! har äntligen levt igenom den efterlängtade dagen! dagen jag väntat på i 1,5 år. dagen så jag tar bort min tandställning. jaaa! jag har tagit bort den nu :D är de inte helt underbart? jo de är de faktiskt :D jag är överlycklig! sofie hade samma tid som mig hos tandläkare, fast i rummet jämte, lite småroligt. och nu när jag tagit bort min så får hon reda på att hon ska få en xD haha jaja, vill man ha fina tänder så ;) tänder är något som är väldigt viktigt enligt mig, dom ska vara vita och raka annars är de inte snyggt.
men iaf så har jag varit i skolan idag, dock bara 40 minuter ungefär. men de va kul ändå :)) hade hemkunskap, men planerade bara.
efter jag kommit hem från skolan och tandläkaren och en liten runda på stan så kom broder Richard hit :) .
har pratat med mamma och pappa om fotokurs nu också, de blir nog att jag går nån kurs snart. får jag lite att göra på min överflödiga fritid också xD behövs!
nu har jag rätt tråkigt. men ska nog ta och kolla på en film. men vet inte riktigt vilken, funderar på P.S i love you älskar verkligen den filmen, världens bästa, efter twilight då. men saken är ju de att jag redan sett den så många gånger.. aja vi får väl ser hur de blir, tar nog den filmen iaf. i vilket fall som hellst ska jag duka upp med lite frukt, popcorn och mineralvatten till :) måste ju få har lite mysigt nu när den här efterlängtade dagen äntligen kommit.
men jaa, vi hörs väl imon? have a nice time!

1 comment:

Anonymous said...

Hej, kolla gärna in min webshop på länken nedan:

www.jessi.se/webshop

Ha en bra dag!