Saturday, January 10, 2009

cilla 15 år



igår va de också så satt min kära kusin fyllde 15 år, grattis till henne :)
det betyder också att jag och min släkt ska infinna oss mitt ute i skogen hos henne kl 15:00 idag.
ska bli kul att få träffa alla igen. blir säkert nån god mat också :D haha. kommer nog inte hem i tid till att hinna skriva senare så jag skriver nu före, även om jag inte hunnit göra så mkt idag, mer än att vakna, äta frukost, äta en frysmuffins(ångest) och göra mig iordning för att åka. mamma gjorde också nån snygg hästsvans på mig idag, hiumla mkt jobb blev de även om den ser helt normal ut x)
igår kväll gjorde jag också ett nytt armband, skrev typ "finding answers" kanske inte precis de finaste men hade inte nått annat att skriva ju. iaf så är min arm typ full med armband nu, de gillar vi :D
har inte mer att säga faktiskt, men jag kanske uppdaterar senare, vi får se :)
simma lungt ;)

No comments: